loading...
نیم کیلو باش ولی مرد باش

mohammad بازدید : 24 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 


آزمون این روزهای مردان سرزمین من، قیمت مرغ و میوه است.

همان مردانی که هشت سال با دست خالی جنگیدندو سر بلند به خانه آمدند. 

امروز سرافکنده از اهل وعیال پیاده رو ها را آنقدر میروند تا گم شوند.

خدایا،مردان در سکوت پیر میشوند و در خاموشی اشک میریزند،آنها را به مرغی امتحان مکن...

345ney9.jpg (300×325)

 

نوشته شده در چهارشنبه چهارم مرداد 1391ساعت 17:6 توسط ♥ღ saharღ♥| 56 نظر

 


دوباره ماه رمضان شد و این سوالم بی جواب است :

که خدایا !

فرو دادن اینهمه بغض روزه رو باطل نمیکند؟!

نوشته شده در جمعه سی ام تیر 1391ساعت 23:6 توسط ♥ღ saharღ♥| 26 نظر

 

کـــو ر بــاش بانـــو

نـگاه کـه مـی کنـی، مـی گوینــد: نـخ داد!

عـبوس بــاش بانــــو

لبــخند کـه مـیزنـی، مـی گـوینــد: پـا داد!

لال بــاش بانــــو

حـرف کـه مـی زنـی، مـی گوینــد: جـلوه فـروخـت!

شـاید دسـت از سـرمان بردارنـد ،

شاید...!!!!!!!!!

نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم تیر 1391ساعت 14:41 توسط ♥ღ saharღ♥| 27 نظر

 

می گویند :عشق آن است که به او نرسی !
و من می دانم چرا ؟!
زیرا در روزگار من.........
کسی نیست که زنانه عاشق شود ،
و مردانه بایستد...

FOTOPIC.IR_1303.jpg (319×450)

نوشته شده در جمعه شانزدهم تیر 1391ساعت 14:17 توسط ♥ღ saharღ♥| 35 نظر

 

 خدایا باهات قهرم...

کی گفته همیشه باهامی؟

مگه میشه باهام باشی و حالمو ببینی و کاری نکنی؟

مگه میشه هرچی رو که دوست دارم ازم بگیری؟

مگه میشه...

که چی؟ که خدایی تو ثابت کنی؟

این روزا شیطونو بیشتر از تو حس میکنم!

پس کجایی؟ مگه میشه حواست به بقیه باشه جز من؟

مگه میشه هرکی هرچی میخواد بهش بدی جز من؟

اصلا تو که واسه من وقت نداری چرا خلقم کردی؟

خدایا نگام کن ... اشکامو میبینی؟

نگو تاحالا اشکامو دیده بودی و کاری نکرده بودی...

نگو که واسه توام بی ارزش شدم....

خدایا خسته شدم... 

بغلم کن ، دستامو بگیر...فقط تورو کم دارم...

sahar

نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم تیر 1391ساعت 21:3 توسط ♥ღ saharღ♥| 20 نظر

 

دلـتـنـگی یـعـنـی
کنار کسی که دوستش داری باشی
امـا بـدونــی کـه رفـتـنـیـه . . .

بعضی ها را هرچقدر هـم که بخواهی"تمام" نمی شوند ....
همش به آغوششان بدهکار میمانی ! حضورشان"گـرم" است ؛
سکوتشان خالی میکند دل ِ آدم را .... آرامش ِ صدایشان را کم می آوری !
هر دم هر لحظه "کم" می آوریشان ... !!! آخ که چقدر کم دارمت:(


نوشته شده در یکشنبه یازدهم تیر 1391ساعت 20:38 توسط ♥ღ saharღ♥| 21 نظر

 

مرا با خیالت تنها نگذار
اصلا به تو نرفته است
مهربان نیست
آزارم میدهد
دلم خودت را میخواهد!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    راستشو بگو جمعه شب رو چی جور گذروندی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 1,089